Czy wycieraczka do butów może być źle dobrana? Jak się nie pomylić?

Czy wycieraczka do butów może być źle dobrana? Jak się nie pomylić?

Wycieraczki do butów to rzecz, z którą stykamy się każdego dnia, a ich brak – zwłaszcza w miesiącach jesiennych i zimowych – czyniłby nasze życia nieco bardziej skomplikowanymi. Dobra wycieraczka jest w stanie zebrać z obuwia nawet do 80% brudu, jeszcze zanim przekroczymy próg pomieszczenia. W wielu przypadkach chroni powierzchnie przez uszkodzeniami, a także pełni funkcję antypoślizgową. Te czynniki są bardzo istotne w przypadku przestrzeni zawodowych, takich jak biura i siedziby firm. Brak wycieraczek wiązałby się tam z koniecznością niemal nieustannego sprzątania po kolejnych klientach czy kontrahentach, bo – nie oszukujmy się – nikt nie chciałby być przyjmowany w pomieszczeniu, na którego podłodze leży błoto albo gruba warstwa piasku czy kurzu. Takie wrażenia odstraszyłyby potencjalnych partnerów.

Podobnie jest np. w przypadku restauracji czy sklepów. Jednak nie każdy rodzaj wycieraczki sprawdzi się w każdych warunkach, dlatego przed zakupem warto zapoznać się z bogatą ofertą dostępną na rynku. Ostatnio dużym powodzeniem cieszą się wycieraczki aluminiowe. Ich użytkownicy chwalą sobie przede wszystkim ich trwałość oraz to, że można je czyścić tylko raz w tygodniu. W dodatku taką wycieraczkę można umieścić bezpośrednio w podłodze, dzięki czemu unikniemy kłopotu z jej przemieszczaniem się. Aluminium pod tym względem przewyższa wcześniej stosowane (i nadal spotykane w wielu miejscach) wycieraczki materiałowe, np. filcowe.

Oczywiście mówimy o wycieraczkach wewnętrznych, a są również zewnętrzne, skonstruowane tak, by wytrzymywały zmiany warunków pogodowych. Poza tym istnieje wiele innych względów, na które mamy wpływ przy “personalizacji” wycieraczki i przystosowania konkretnego produktu do naszych potrzeb. Możemy wybrać rozmiar, kształt, fason i kolor, a także mieć wpływ na rodzaj wypełniania. Niektóre firmy zamawiają wycieraczki opatrzone swoim logo, co stanowi ciekawy chwyt marketingowy. Opcji jest wiele, więc tak naprawdę wszystko zależy od naszych konkretnych potrzeb. Bo możliwości są właściwie nieograniczone.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.