Czy gadżety reklamowe to wciąż dobry pomysł na promocję firmy?

Czy gadżety reklamowe to wciąż dobry pomysł na promocję firmy?

Skuteczna promocja firmy nie powinna ograniczać się wyłącznie do działań skupionych w sieci. Powinna uwzględniać także promocję bezpośrednią – a już zwłaszcza osobiste spotkania z potencjalnymi klientami lub partnerami biznesowymi. Na taki rodzaj promocji należy odpowiednio wcześniej się przygotować i zadbać m.in. o wybór odpowiednich gadżetów reklamowych, które możesz sprezentować wybranym osobom.

Wbrew pozorom gadżety reklamowe to ciągle świetny sposób na zareklamowanie Twojej firmy oraz wypromowanie produktów. Działania te pozwalają niedrogim kosztem zareklamować przedsiębiorstwo na różne sposoby i dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe?

Jak już wspominaliśmy gadżety reklamowe to świetny sposób na skuteczną reklamę. Nawet niewielkie drobiazgi, takie jak choćby długopis, ołówek, notatnik, breloczek czy smycz do kluczy potrafią uszczęśliwić obdarowanego. Co więcej, udowodniono naukowo, że podarowane rzeczy z logiem danej firmy lub marki zapadają w naszej podświadomości na dłużej. Działanie tego typu budują także wewnętrzne przekonanie o hojności i pozytywnym nastawieniu obdarowującej firmy do swoich konsumentów. W efekcie klienci chętniej i częściej dokonują zakupu produktów danej marki. A to z kolei generuje przychody dla firmy. Warto zatem wykorzystać tę wiedzę i zainwestować w drobiazgi, które pozwolą osiągnąć cele i zwiększyć sprzedaż.

Dzięki inwestowaniu w gadżety reklamowe zyskasz także:

– zwiększone zaangażowanie klientów w Twój produkt lub usługę;

– zwiększony ruch na Twojej stronie, ponieważ osoby z otoczenia klienta mogą poszukiwać Twojej marki w sieci, aby dowiedzieć się kim jesteś i co sprzedajesz;

– więcej leadów i sprzedaży z sieci społecznościowych;

– zwiększoną świadomość marki;

– wyższe współczynniki konwersji na Twojej stronie.

Jak zatem widzisz, możesz sporo dobrego osiągnąć i tym samym wprowadzić swoją firmę na wyższy poziom.

Jaki powinien być odpowiedni gadżet reklamowy?

Efekt, jaki ma osiągnąć gadżet reklamowy jest zależny od tego, czym tak właściwie będzie ta rzecz, jak i również jej atrakcyjności estetycznej. Aby wszystko poszło po Twojej myśli, dobrze jest stawiać na te gadżety, które są praktyczne i uniwersalne dla każdego – jak np. długopis, kubek, smycz do kluczy, czy pendrive lub parasol. Wcale nie mniejsze znaczenie do osoby, której wręczysz upominek, będzie miała wizualna atrakcyjność produktu. Postaraj się zatem, aby kolor przykładowego długopisu był neutralny, a jednocześnie ładny – no i oczywiście nie zapomnij wybrać odpowiedniej wielkości czcionki, a także stylu dla Twojego logo. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.